(Carnavals)kledingmarkt in Boekel 26 januari

21-01-2014 20:00

Ik heb laatst héél veel carnavalskleding gekregen van Monique Verbruggen en toen ik onze eigen carnavalskleding en héél veel oude kleren van mezelf hierbij legde, vond ik dat het echt tijd werd om weer eens goed te gaan verkopen. Toen ben ik dus maar weer eens gaan zoeken op meukisleuk.nl (Dé site voor rommelmarktgangers, geloof me!!!) en zag ik dat er aanstaande zondag al een (carnavals)kledingmarkt was in Boekel. Ideaal voor mij dus! En ook nog eens lekker dichtbij! Ik heb gevraagd of er iemand gezellig met me mee wilde en gelukkig wilde John Rijkers en Maartje Jans dat wel!!! Dus ik was super blij en ik heb me ondertussen (gelukkig waren er nog plaatsen!!!) opgegeven. Van oma Dini en oma Marie en opa Thij kan en mag ik gelukkig kledingrekken lenen, dus Opa en Oma's, bendankt! Ik Heb er héél veel zin in en ik hoop dat er veel mensen komen zodat ik veel spullen kan verkopen!!! 

Kom gerust langs op de markt op zondag 26 januari in het Nia Domo op Sint Agathaplein 6 in Boekel. Van 10:00 tot 16:00 is het markt!

Ik heb er zin in!!!
 
Liefs Amy