Culturele avonden op het Elzendaalcollege

20-12-2013 23:55

Op 11 en 12 februari 2014 vinden op het Elzendaalcollege in Boxmeer de jaarlijkse culturele avonden plaats. Op deze avond wordt er als het ware een openbaar concert gehouden door leerlingen van de school en iedereen die wil mag komen kijken. 

Toen ik op school een brief meekreeg met de vraag of ik deel zou willen nemen aan de culturele avond, dacht ik in eerste instantie: nou... dat kan IK maar beter niet doen (ik ben niet zo muzikaal...). Maar toen kreeg ik een super goed idee en daarmee ben ik naar Maarten Scheepers, muziek leraar en organisator van de culturele avond, gegaan. Gelukkig was hij ook erg enthousiast en gaat mijn plan dus door!

Nu ben ik heel blij maar jullie worden natuurlijk al nieuwsgierig. Ik zal maar niet langer rekken: Ik mag mijn armbandjes gaan verkopen op de culturele avonden!!!

Dat vind ik echt super leuk, want dit is niet alleen een manier om veel armbandjes in een keer te verkopen, maar ik kan er ook nog eens veel bekendheid op school mee krijgen en nóg meer mensen over Worldmapping laten horen!

Iedereen is welkom op de culturele avond die plaats zal gaan vinden in gebouw B van het Elzendaalcollege in Boxmeer, Bilderbeekstraat 27. 

Hopelijk zie ik jou dan ook!!

 

Liefs Amy