Kerstactie Elzendaalcollege, december 2014!

19-01-2014 15:42

Ieder jaar houdt het Elzendaalcollege in Boxmeer een kerstactie, waarbij ruim 1600 Leerlingen zoveel mogelijk geld proberen in te zamelen voor allerlei kleinschalige goede doelen. Dit alles vanuit de gedachte "wereldburgerschap". 

Je ziet ‘m waarschijnlijk al aankomen, dus let op want nu komt het: Dit jaar, december 2014, zal een deel van de opbrengst van de kerstactie naar een project in Malawi gaan. Welk project het gaat worden, staat nog niet vast. Dat zal Marieke schouten, een goede vriendin van mij, uitkiezen nadat zij in Malawi is geweest. Marieke gaat namelijk  aankomende zomervakantie al naar Malawi, ook met Worldmapping! Vervolgens mag ik, als ik het jaar daarop  in de zomervakantie naar Malawi ga, het geld persoonlijk gaan overhandigen!!!

Ik vind het echt super gaaf dat mijn school op deze manier wil meehelpen bij dezelfde projecten als waar ik ga helpen en dat ze Marieke en mij in de kerstactie willen betrekken. Ik ga volgend jaar héél veel geld inzamelen, dat staat vast!

Straks in Malawi zal ik, met dank aan school, ongetwijfeld héél veel mensen blij kunnen gaan maken!

Elzendaalcollege, BEDANKT!!!!