Open Huis Elzendaalcollege Gennep 20 februari

14-02-2014 18:59

Toen ik afgelopen woensdag voor de 2e avond appelflappen en armbandjes verkocht op de culturele avond op het Elzendaalcollege in Boxmeer was ook de rector, Meneer Marsmans, er. Hij was heel enthousiast over wat ik ga doen in Malawi en beloofde me dat hij na zou gaan of ik tijdens het Open Huis in Gennep (de 2e locatie van het Elzendaalcollege) ook appelflappen en armbandjes mocht verkopen. Vandaag ben ik dus even bij hem langs gegaan in de pauze en hoorde ik van hem dat het doorgaat! Ik mag dus volgende week donderdag, dat is 20 februari, alweer actie gaan voeren voor Malawi! Ik ben er echt héél blij mee! Zo gaat het wel snel met geld inzamelen!!! Ik mag nu ook op school mijn posters op A3-formaat af laten drukken en ik kan weer mooi aan de slag met bakken. Het is echt SUPER dat ik vanuit school ook zo wordt geholpen, heel erg bedankt daarvoor! O ja, en vergeet dus vooral niet om as. donderdag tussen 17:30 en 21:00 uur even langs te komen op het Elzendaalcollege in Gennep, Stiemensweg 40, al is het alleen voor de flappen ;).