Vriendschapsarmbandjes voor €3,-

14-11-2013 15:24

Dit wordt mijn eerste eigen actie. Ik ga namelijk vriendschapsarmbandjes verkopen! Één bandje kost 3,- en de GEHELE OPBRENGST IS VOOR MALAWI. 


Vriendschapsarmbandjes staan, zoals de naam al duidelijk maakt, voor vriendschap. Vriendschap is voor mij heel belangrijk. Met vriendschap kun je veel bereiken. Altijd zul je mensen rond om je heen nodig hebben die je helpen, van je houden en in je geloven. Zonder vriendschap zou dit hele project een stuk moeilijker zijn voor mij.

Door een vriendschapsbandje van mij te kopen, zeg je dus eigenlijk: hé, iedereen verdient een toekomst, ik wil daarbij helpen! 

Dus... Wordt nu een mensenvriend en koop een armbandje!

Bij voorkeur van kleuren kun je dat natuurlijk altijd aangeven (per mail) en dan maak ik jouw persoonlijke vriendschapsarmbandje! Je mag dan 8 (verschillende) kleuren kiezen.

                            

De kleuren die ik heb, zijn:


(let op! ondertussen meerdere kleuren mogelijk!)
 
- paars

- paars-rose

- hard rose

- zacht rose

- oranje

- rood

- lichtblauw

- donkerblauw

- lichtgroen

- wit

- grijs

- zwart                        


Voor €0,50 mag je er een turks armbandje bij kiezen. 

Die passen leuk bij een vriendschapsarmbandje!